Alla inlägg den 28 april 2008

Av Linus - 28 april 2008 23:12

Följande har jag lärt mig idag:


- Andra avenyn är ett sanslöst dåligt program. Varför fick SVT för sig att göra en såpopera i dagens samhälle?


- Enäggstrillingar har någon typ av telepatisk förmåga. Det är tufft, varför blev jag inte en sån


- Syddan har många konstiga ideér


- TV4 är korkade. Henke Larsson gör en bra macth, sen är han världens bästa spelare


Godnatt

Av Linus - 28 april 2008 15:43

Eller att den iaf är kommen lagom till nästa måndag, då jag kommer hem igen. För i de här lite sydligare delarna av landet är det riktig vår. Nästan att klassificera som sommar.. Idag ligger termometern på 18 grader, och imorgon skall det vara runt 20 sägs det. Tur att man tog med sommarbyxorna! =)


Annars rullar det på. Hänger hos Sigurka för tillfället, där jag även bor. Har en mysig liten tvåsittssoffa som säng. Trots det sov jag gott inatt. Idag har vi besökt Syddan en sväng, fixat gästlegg samt varit på Systemet.


Ja, så kan det va. Nu skall jag dricka vatten. Hoj


Annars är iaf det här rätt kul

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards