Alla inlägg den 17 april 2008

Av Linus - 17 april 2008 23:24

Kära läsare och vänner och allmänt löst pack. Nu gör vi en deal här. Jag vet att jag har varit kass på att blogga den senaste tiden. Det tar jag på mig. Men ni borde kommentera lite mer, så jag blir taggad att skriva. Det gör faktiskt mycket om ni gör det. Okej, ska vi säga att jag börjar blogga mer och ni kommenterar mer? Bra, då kör vi på det.


Däremot är jag för trött nu, men imorgon på förmiddagen skall jag producera ett intressant inlägg, det kan jag mer eller mindre lova.


Under tiden kan ni roa er med detta. Humor mina vänner, humor!

Av Linus - 17 april 2008 14:47

Utdrag ur Linus hjärnverksamhet:


"Hmm, jag borde kanske skriva ett blogginlägg nu? Fast vad ska jag skriva om isf. Har ju inte hänt något sen sist. Eller har det gjort det? Njäe, inte direkt. Jag håller ju bara på och skriver uppsats hela tiden. Hur kul är det att skriva om? Hur mycket bryr sig folk om att jag lyckades skriva tre sidor teori igår? Inte ett piss, egentligen. Oj, han känner jag ju. Hmm, undrar om jag ska hälsa. Fast vem är det? Njäe, det är inte nån från HHUS va? Hmmm.. Oj, nu hälsade han. Ja, hej hej. Well, man kan inte komma ihåg allt. Det spelar nog ingen roll. Så lite kaffe på det. Hmpff, det håller ju på att bli kallt. Typiskt. Men det var det där med att blogga ja. Det var ju det jag tänkte på. Oh, shit. Den här låten är ju bra. Visst är den från Angels of the Universe? Ja, visst fan är det den. Just det, den filmen borde jag se igen. Försök kom ihåg det nu. Men bloggen då... Hmm, näe, jag har inget att skriva om. Får komma på nåt tills ikväll. Ja, det blir bra."

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards