Alla inlägg den 27 april 2008

Av Linus - 27 april 2008 14:05

Dags att lämna den kungliga huvudstaden för den här gången, och nya jaktmarker i de centrala delarna av Uppland hägrar. Lite tråkigt för Stockholm att jag lämnar så fort, men inte mycket att göra. Får som köpa det. Men jag återkommer, så ni kan känna er lugna.


Jag sa inte igår vem som ärade oss sitt sällskap i Kungsträdgården igår. Det var allas vår Charlotte Perelli. Hon var inte där för att träffa mig primärt, ganska förvånade faktisk, utan hon var där för att sjnunga för en väldigt euntiastisk publik. Bland annat rev hon av schlagerdängan Hero. Detta fick innebörden på mig och Lövet att den satte sig på hjärnan och resten av dagen gick vi omkring och sjungde den enda rad av låten vi kunde "lalala, like a star, like a hero ".


Sen så gjorde vi Söder igår också. Det var uppskattat tror jag. Är ju inte var dag dom får så celebert besök. Bland annat träffade vi på mina före detta klasskompisar Gabbe, Henke och Johan.


Sen måste Lövets dusch få en liten rad tillgängnad sig. Den ligger inklämd mellan toalettstolen och handfatet på hans minimalistiska badrum, så man kan bokstavligt talat kissa i duschen utan problem. Men jag tycker det är rätt vettigt med en sån lösning. Jag menar, han betalar ju trots allt bara 6000 för sin etta på 36 kvadrat. Då kan man inte begära mer.


Näe, nu måste jag packa. Vi ses på andra sidan Mälaren! 

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards