Alla inlägg den 12 april 2008

Av Linus - 12 april 2008 17:10

Igår var det besöksrekord på bloggen. 72 stycken. Det är rätt många det.. Nästan så jag får lite prestationsångest över att behöva leverera något läsvärt.


Det lilla problemet är att jag nog inte kommer leverera något läsvärt idag. Har ingen aning vad jag ska delge till er idag.. Igår var jag ute på galej. Lövet är på besök från Stockholm, så då måste man ju delta i festligheterna. Det var roligt. Idag är jag trött.


Men har ni lite att göra ikväll kan ni komma på E-puben, jag ska nämligen jobba. Blir nog första gången på ett år som jag intar positionen som kvällschef igen. Man måste ju ställa upp när det krisar.. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör allt?


I brist på annat kan ni få min och Läkarns SMS-konversation från inatt (eller en del av den iaf, viss censur råder faktiskt..)


Läkarn: Jag ligger och tänkte sova. Lillprinsen sover, Hingsten är på sof.

Jag: Vadå sof? Ligger han med sof? Är han gay? Är det allmän auktion på Smutshundens stjärt?

Läkarn: Ja 

Jag: Okej.. Sällan har jag varit med om så tråkigt svar på en så bra fråga..

Läkarn: Sällan har jag varit med om ettså bra svar på en så dålig fråga

Jag: Sällan du varit så gay

Läkarn: Sällan har du varit så peddo!

Jag: Du är bedrövlig..

Läkarn: Du är beyond bedrövlig

Jag: Jag blir så ledsen på dig så jag bajsar nästan på mig..


Bara jag som tycker att vi är ganska omogna? 


Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards