Alla inlägg den 25 april 2008

Av Linus - 25 april 2008 00:36

Jag tror inte jag har berättat för er bloggläsare att jag ska på en välbehövlig "semester" med start imorgon. Iofs vet en stor del redan om det, men det kan ju vara bra att proklamera det klart och tydligt. Så ja, nu gör jag det.


Schemat ser faktiskt lite stressigt ut, men jag ska nog lyckas klara av det. Sammanfattat ser det ut så här:


- Imorgon fredag till och med söndag: Besöka Lövet i Stockholm

- Söndag till torsdag, alt. fredag: Uppsala. Valborg. Sigurka, Syddan, Charlotte Tommasso, Rachi, Gin, Yang, Smutshunden, Läkarn, Lillprinsen, Maggan, Praktikanskan, Bengan, kanske Hingsten. Ja, you name it. Mer eller mindre hela min bekantskapskrest är där nere över Valborg. Lite som hemma, fast annorlunda... Kommer hur som haver bli kalas, på många sätt och vis!

- Fredag till måndag: Lidköping och min mors 50-års kalas. Släkt och familj. Härligt avslut på semestern!


Sen hem och skriva uppsats.. Men något sånt tråkigt behöver jag inte tänka på nu.


Men misströsta inte, jag skall hålla er uppdaterade!


Btw, har varit mycket att göra idag, både roliga saker och riktiga skitsaker, därför detta sena inlägg. Jag ber om ursäkt. 

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards