Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Linus - 27 mars 2008 19:55

Imorgon klockan 13.00 skall vår hemtenta senast vara inlämnad.


Vi lämnade in den klockan 12.55 idag.


Det är ändå sjukt bra framförhållning.. Har aldrig varit med om något liknande. Och detta trots att vi tog påsklov. Eller kanske tack vare just det. När vi satte oss igår och läste igenom vad vi hade gjort fram till Skärtorsdagen (då lovet började) kom vi fram till att "Men va faan, vi är ju typ klara". Det var en fantastisk känsla. Så lite finputs och en sammanfattning, sen var det klart för inlämning. Så nu är det lov till måndag då vi börjar på riktigt med vår uppsats..


Och i helgen ska jag till Uppsala och hälsa på! Den som är huvudmannen för besöket är Sigurka som jag och Tusster ska besöka, men jag kommer bo hos Syddan då Sigurka har begränsat utrymme att leva på.. Och Gin, Yang och Smutshunden kommer jag nog också lyckas träffa. Blir en hård helg..


Nåväl, nu ska jag lyssna vidare på Sigur Rós. Återkommer senare ikväll, troligtvis.. 

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards