Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Linus - 3 mars 2008 00:02

Då var ännu en helg lagd till handlingarna här på Språkgränd. En otroligt händelserik sådan också, och jag kan inte redogöra för hela här, det skulle bli ett alldeles för långt inlägg som ni aldrig skull orka läsa. Och med detta inleder jag dessutom en vecka då jag måste jobba arslet av mig. Det har jag ingen lust med.. Men något val har jag ju egentligen inte, så nu kör vi väl.


Helgen i korhet då;


Fredag: Bastu med Diket, Uniadenfest, Mariocart på Nintendo, intressanta samtal, Origo, mycket folk, väldigt roligt, ägde dansgolvet, San Miguel, ägde dansgolvet ännu mer, San Miguel, livlig diskussion med Burken, får skjuts hem av en av vakterna från Origo efter stängninsdags, träffar Läkarn i köket, mobilsvarsmeddelanden lämnas innan det är dags att sova


Lördag: Vaknar, luskar ut vilka som har fått mobilsvarsmeddelanden, ringer och ber om ursäkt, promenad till Sofihem och Läkarns hemresidens, singstar med blandat resultat, besök på sjukhuset och medicinska biblioteket, ICA, Pizza, buss till Besten, melodifestivalen, YouTube, på väg till puben, träffar min bror som jag inte sett sen i somras, brandlarm på puben, Corona, Besten kommer inte in, Puben, Corona, träffar Hingsten, äger dansgolvet, träffar Tomas Järvheden, tar oss ut, hemgång, Läkarn är vaken


Söndag: Vaknar, SMS-konversation, lite Vasalopp och skidskytte, fika på skogis med Tandläkerskan med vänner, läser om Securitas i Affärsvärlden, ut till Obbola på middag, promenad med hund, god middag, dokumentär om Kursk, hemfärd, Facebook, förbereder mig för morgondag, skriver blogginlägg, somnar


Och har ni tråkigt, det här är sjukt kul (och min rubrik är snodd därifrån, jag kom inte på den själv..)

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards