Alla inlägg den 28 september 2008

Av Linus - 28 september 2008 23:11

Jag gillar hösten. Eller helt ärligt, jag älskar den. Det är nästan den bästa årstiden. Och när jag menar hösten så menar jag Septemberväder. Det är fortfarande rätt behaglig tempratur, träden är underbart vackra, och man trivs bara bra. Gick hem från Skogis idag vid fyratiden, samtidigt som "stormen" drog in över staden (Det är var ingen storm, snarare en vanlig dag i Reykjavik. Eller vanlig, en rätt bra dag i Reykjavik) och det va r otroligt härligt. Lyssnade på Páll Óskar i min nya iPod (jävligt snygg) och gillade livet.


Vad har annars hänt? Ptjaa, en del. Inflyttningsfest i vår gamla lägenhet igår. Jäkligt kul, men rätt skumt att komma tillbaka. Men otroligt bra uppstyrt tjejer! (Dom läser visst de hätr bloggen, så jag kan väl inte säga så mycket annat. Fast jag tyckte det var roligt, helt seriöst alltså. Det var det) Sen har jag spelat fotboll nu ikväll. Kul men kallt. 


Nu ska jag sova. Är trött som en skottskadad gnu på Sydpolen


Over and out

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards