Alla inlägg den 10 september 2008

Av Linus - 10 september 2008 19:21

Det här inlägget skulle egentligen handla om CSN och deras enfaldiga inkompetens. Jag har ju till och med hittat en passande bild, eller hur? Men nu blir det inte ett inlägg om CSN. Jag nöjer mig med att säga att det är helt otroligt hur otroligt dålig koll de verkar ha. Jesus alltså..


Näe, jag är lite i chocktillstånd här. Allt pågrund av den oerhörda kommentarsstormen på föregående inlägg. Alltså seriöst, hur kan mitt skäggs eventuella vara eller icke vara bli en sån snackis? Jag känner mig förstummad. Och rätt mallig också, egentligen. Jag måste ju som vara en väldigt intressant person ändå, om något så bagatellartat som lite fjun kan få sådan fart. Jag visste tex. inte att George W. Bush, Chuck Norris, Påskharen samt Tandfén läste denna blogg. Välkomna som läsare iaf. Kul att ni också har hittat hit. Det kommer definivit inte ge mig prestationsångest att ha sådana celebra läsare.. Jag menar, no offence, men det slår ju ändå lite mer att ha Påskharen som läsare än Smutshunden och det andra packet. Det måste jag ändå säga.


Igår var iaf Diket på besök. För er som inte visste det har han flyttat ner till Danmark. Eller så är det Skåne, jag vet inte riktigt. Nånstans där de pratar konstigt iaf. Han är uppe för att jaga lite, och passade på med att boka in en fest hos mig igår, så jag missade en KJ-match. Men det var kul. Vi härjade på i vanlig ordning. Jag tror faktiskt att första kommentaren från JoJo kan ha ett visst samband med gårdagens eskapader. Sen så måste jag faktiskt säga att jag inte riktigt kan förstå att Diket skall bli en seriös arbetande människa från och med måndag. Han gjorde en sak igår som.. Ja, moget kan man nog inte kalla det.. Ska nog inte säga vad, men ja.. Lite förbluffad blev jag.. Dessa skåningar alltså

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards