Alla inlägg den 16 september 2008

Av Linus - 16 september 2008 23:10

Kan meddela att mitt försök till nytt liv ligger kvar på ungefär samma nivå som igår.. Dvs, bra första hälft men sämre avslutning. Men jag hade tänkt ge mig ut och springa idag, men ett blixtinkallat fika satte stopp för dom planerna. Men imorgon är det nya tag. Kan ni tänka er att se herr Jansson i ett par löparskor igen? Det kommer bli en syn kan jag lova


Jag har iaf pratat med min far, så cykeln kommer imorgon. Ett litet framsteg.


Sen har jag faktiskt lite funderingar på om jag ska ge er en liten lektion i varför det går lite dåligt för våra amerikanske bankvänner. Tycker som det är lite småintressant det där, och ni som var med på min Islandstid kanske kommer ihåg att jag brukade ge lite matnyttig information i liknande frågor. Så, vill ni veta mer om bankkrisen eller ska jag bara rapportera om de små framstegen i Linus nya liv istället?! =)


Eller så kanske jag fortsätter som tidigare, och producerar några halvtaskiga inlägg emelanåt. Är ju som lite enklare iaf..

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards