Alla inlägg den 8 september 2008

Av Linus - 8 september 2008 19:12

Min första reaktion när jag såg ovanstående bild var jäklar vad blåa ögon jag har. Den andra var vilka snygga gröna väggar jag har på mitt rum. Den tredje var att jag nog borde fixa några tavlor till dessa vackra väggar. Den fjärde var att jag har något i ansiktet. Skulle inte gå så långt som att kalla det skägg, för det ser det inte ut som. Snarare som någon slags lurvig päls som kryper fram längs hakan och kindbenen, med en fin liten moppemusch som grädde på moset. Oerhört vackert må jag säga.


Den där skäggväxten, eller vad man nu ska kalla det, har nu farit all världens väg. Ledningen i Kung Jens blev minst sagt upprörda. Dom hotade med omyndighetsförklaring om det skedde igen (att jag rakade mig alltså) medan Syddan tyckte det var bland de bästa beslut jag har tagit (utan att han ens såg "skägget"). Jag tror även min syster och Emma står på hans sida i denna fråga. Borta är det i alla fall. Och hur jag känner? Jo tack, det känns rätt bra. Måste väl erkänna att det kändes lite naket i början, men det gick snabbt över. Nu känns det bra. Och nej Björn, jag tänker inte raka av mig håret också. Någon gräns måste det finnas.


Men vad tycker ni andra om mitt skägg? Var det en skymf mot mänskligheten att jag rakade av mig det? Eller var det bland de bästa beslut som har tagits sen de beslutade sig för att lägga ner Vita Lögner? Och hur skall jag använda mitt IKSU-kort bäst i framtiden? Och sist men inte minst, var faan är fjärrkontrollen till TV:en?

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards