Alla inlägg den 7 september 2008

Av Linus - 7 september 2008 18:36

Jag har varit på Ljusterö två gånger i mitt liv vid det här laget. Måste säga att det är en ganska trevlig ö. Följande har slagit mig under mina två besök:


- Vädret är alltid dåligt. Första gången jag var där regnande det och var allmänt tråkigt väder (se ovanstående bild). Samma sak vid gårdagens besök. Regn och blåst. Inte så konsigt kanske, det är ju trots allt September. Sist jag var där var det däremot Nyårsafton.. Då borde det vara lite trevligare väder, faktiskt.


- Man sjunger alltid Singstar. Denna gång lyckades jag däremot vinna en match (mot en skåning, så det räknas kanske inte. Jag menar, dom KAN ju inte sjunga med den dialekten)


- Samtliga lantställen har hiskeliga dimensioner, där du får in minst 20 sovande utan problem.


- Någon sport skall utföras, antagligen innebandy eller svampplockning (ni får gissa vilken som utförs under vilken årstid) och jag deltar knappt i denna.


- Man äter alltid god mat.


- Jag, Syddan och Charlotte blir alltid väldigt fulla.


Ja, nu vet ni vad som väntar om ni någon gång besöker Ljusterö. Nu ska jag in i duschen,och sen resa till Arlanda för hemfärd


(Jag hatar dig Diket, du ger mig prestationsångest)

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards