Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Linus - 26 maj 2008 23:29

15 dagar i rad har jag nu varit på Univeristetet. Alltså inte en ledig dag sen den söndag Vasa var på besök. Det börjar tära på krafterna, vilket inte minst den här bloggen har fått känna av. Men nu är vi nära målet. På onsdag skall vår mysiga och intressanta uppsats lämnas in, så vi har med andra ord imorgon på oss för att få till sista knorren på analysen samt korrekturläsa det hela. Och det kommer gå snabbt, det är ju bara 70 A4-sidor med text..


Well, well. Jag har inte bara skrivit uppsats. Jag hann med att gå ut på galej med Diket och det gänget i lördags. Han med håret var på besök från Karlskrona, och jag och Diket hann med tre stycken förfester, där vi på den sista satt i en halvtimme och väntade på Bulgariens uppträdande i Schlagern. Problemet var ju bara att dom åkte ut i semi-finalen... Därefter landade vi på Schlagerklubben/X3M/Draggen eller vad fanken det nu heter nuförtiden. Kul var det iaf.


När jag vaknade upp i söndags låg Läkarn i Lillprinsens säng och Lillprinsen i Läkarns. Dom verkade ha haft en mysig kväll dom också.. Sen gick jag till universitetet, då var klockan tio.


Sen kan jag meddela att min skada jag ådrog mig i Korpenmatchen förra lördagen fortfarande sitter i. Med andra ord, jag har förjäkla ont i min högra bröstkorg. Och det blir inte bättre av att jag spelade fotboll idag, badminton igår, dansade i lördags och spelade fotboll i torsdags.. Men men, det är väl inte för inte som man är en viking från Norrland


Nu kan ni få känna er ägda, en klassiker från Kung Jens. kommer här i repris!

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards