Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Linus - 12 maj 2008 23:31

Jag kan lova er att det blev en hejdundrande fest i lördags. Balkarna i huset bångnade under trycket från dansgolvet. De få spöken som fortfarande levde kvar i huset upplöstes i ren förskräckelse. Alla var där. Alla upplevde sitt livs bästa ögonblick. Vi var kungar.


Okej, jag kanske överdriver lite nu.. Men det var förjäkla kul iaf! Och det som gladde mig nästan mest var att Vasa (aka Hyddan) kom på besök från Luleå. Har inte sett karln sen nyår, så det var jäkligt kul att se honom igen. Han kom ner som en glad överaskning, och glad blev jag! Så då var ju egentligen kvällen räddad på alla sätt och vis, kunde ju som inte bli fel. Sen att vi under en stund inhyste 75 personer på våra 102 kvadrat gjorde också sitt till.


Och tro det eller ej, jag mådde bra när jag vaknade på söndagmorgonen. Dels glad i själen, men jag blev också väldigt glad över att någon hade röjt bort det värsta från gårdagen innan den gick och la sig. Det såg med andra ord helt okej ut. Eller som Lillprinsen sa, "Är ju mer städat än det brukar vara". Denna någon var iaf Läkarn, med något bihang. Bra kille att ha i sitt hushåll det där. 


Sen så är vi nu klara med vårat experiment, samt att vi har dunkat in datan i SPSS. Så imorgon skall det analyseras Jippie! 

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards