Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Tentavecka..

Av Linus - 1 oktober 2008 18:13

1 oktober 2008, Lindellhallen 18.12 Samhällsvetarhuset börjar så smått avfolkas. Kvar är några tappra själar, som anagligen är väldigt seriösa med sina studier (inte jag) eller sådana som desperat försöker lära sig de meningslösa teorierna som skall tenteras imorgon (inte riktigt jag, men i närheten). Själv sitter jag och går igenom kursboken. Consumer Behavior - Buying, Having and Being av Michael R. Solomon. En jäkligt bra bok faktiskt. Pedagogisk, och faktiskt rolig att läsa. Vi använde den faktiskt i vår uppsats, så då måste den ju vara bra! Har precis avslutat kapitlet om Attitudes. Det är då konstigt hur vi människor formar våra attityder, det må jag säga. Börjar bli lite hungrig. Är sugen på snabbmat. Är kissnödig, precis som jag har varit hela eftermiddagen. Mest troligt pga. lite för stort intag av kaffe och allehanda drycker. Eller så har jag fått min periodiska diabetes igen, då jag är konstant pissnödig oavsett hur mycket jag kissar. Brukar gå i vågor det där. Hade den i slutet av sommaren också en sväng. Nåväl, det är väl inte så viktigt. Funderar på om jag ska ta ett kapitel till, eller om jag ska gå förbi Björn och kolla om det är dags att rulla mot hemmet. Är som sagt var hungrig. Vill även titta på film ikväll. Ett bra sätt att rensa tankarna, det behövs. Kanske tar ett kapitel till iaf, kommer nog kännas bra. Men först måste jag kissa. Ja, visst är det tentavecka på Universitetet. 

 
 
Johanna

Johanna

1 oktober 2008 19:34

Pizza! Rimmar på kissa!

http://jojo85.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

2 oktober 2008 08:15

Kanske har du urinvägsinfektion?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 23 mars 2009 19:46

Jag måste faktiskt säga att jag tycker lite synd om er som följer den här bloggen med en förhoppning att få läsa något läsvärt (om det nu finns någon som läser den av den anledningen). Ska jag vara ärlig är väl det senaste läsvärda inlägget producera...

Av Linus - 18 mars 2009 22:58

Efter jobbet i måndags gick jag inte som vanligt direkt till T-centralen för tunnelbanan hem utan tog istället riktning mot nedre delen av Kungsgatan. Detta då jag tänkte hämta ut min vid det här laget beryktade mobiltelefon som låg i säkra händer på...

Av Linus - 16 mars 2009 20:48

Tro det eller ej, men min mobil (även kallad mobilhelvetet) har återuppstått från de döda. Senast ni hörde något om honom hade jag ju allvarliga funderingar på att låta honom vandra vidare för gott. Men efter ett par goda nätters sömn, samt lokaliser...

Av Linus - 15 mars 2009 23:30

Egentligen borde ju herr Måns vunnit igår. Denna åsikt är absolut inte färgad av någon yttre eller inre omständighet. Utan bara utifrån att den låter rockar fett! Men svenska folket höll inte med..   Sen så höll ju inte mitt tips om EMD heller, men d...

Av Linus - 12 mars 2009 07:51

Hej mina vänner!   Ja, nu var det ju ett tag sedan jag ärade er med ett inlägg. Som vanligt har jag ingen bra förklaring, så vi skippar det helt. Sen sist har jag iaf hunnit med en sväng till Göteborg, badat extrem bastu samt besökt Vasamuseet med Lö...

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards