Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Linus - 20 oktober 2008 01:05

Jamenjust det. Då var man 24 år gammal helt plötsligt. Har ju som gått fort det här ändå. Jag menar, var ju som igår då jag fyllde 18 år. Eller 15 för den delen (Okej, den födelsedagen minns jag inte). Men ja, tiden går fort när man har roligt.


Och åren sätter inte så tydliga spår ännu iaf. Ovanstående bild är från min födelsedag förra året, och det ser ju faktiskt ut som en bild som skulle kunna varit tagen igår. Faktiskt. Jag är fortfarande ung och snygg, inga gråa hårstrån här än iaf. Men är väl kanske korkat att säga det, för då kommer dom väl som ett brev på posten (dvs, något försenat). Fast det skulle vara lite tufft med grått hår, faktiskt.


Well well, vad har jag då fått. Lite blandat, ska få en ny säng, en matta samt gardiner så det blir lite hemtrevligare på mitt rum. Blir bra det. Sen verkar folk tro att jag har blivit vuxen på riktigt, då jag har fått inte mindre än 3 stycken krukväxter idag.. Sen tidigare hade jag en, vilken kom i min ägo på vår inflyttningsfest. Nu kommer det produceras koldioxid i det här rummet kan jag lova!


Sen vet jag inte riktigt hur jag skall tolka presenterna från mina sambos, Maggan, Lisa, Smutshunden och Redaktörskan. Jag fick alkohol. Läkarn, som fyllde år förra veckan, fick böcker. Finns det ett dolt budskap bakom detta måntro?


Jag fick även några trisslotter, där jag kammade in 110 spänn. De borde jag lägga på nya strumpor enligt Tusster. 


Och sist men inte minst fick jag en innebandyklubba. En fräsig sak må jag säga. Nu kommer vi kunna vinna även in Innebandy, det kan jag nästan lova mina vänner.

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards