Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Linus - 1 oktober 2008 23:21

Glöm allt jag sa häromdagen om hösten. Den suger. Den är kall och blöt och allmänt förjävlig. Nyss hemkommen och blöt som en jag vet inte vad. Skorna är lika genomsura som en full bäver, sockarna har campat i Niagarafallet, jackan genomlider en av sina svåraste stunder någonsin och håret blir nog aldrig torrt igen. Ja, det regnar. Och jag är fortfarande kissnödig

Av Linus - 1 oktober 2008 18:13

1 oktober 2008, Lindellhallen 18.12 Samhällsvetarhuset börjar så smått avfolkas. Kvar är några tappra själar, som anagligen är väldigt seriösa med sina studier (inte jag) eller sådana som desperat försöker lära sig de meningslösa teorierna som skall tenteras imorgon (inte riktigt jag, men i närheten). Själv sitter jag och går igenom kursboken. Consumer Behavior - Buying, Having and Being av Michael R. Solomon. En jäkligt bra bok faktiskt. Pedagogisk, och faktiskt rolig att läsa. Vi använde den faktiskt i vår uppsats, så då måste den ju vara bra! Har precis avslutat kapitlet om Attitudes. Det är då konstigt hur vi människor formar våra attityder, det må jag säga. Börjar bli lite hungrig. Är sugen på snabbmat. Är kissnödig, precis som jag har varit hela eftermiddagen. Mest troligt pga. lite för stort intag av kaffe och allehanda drycker. Eller så har jag fått min periodiska diabetes igen, då jag är konstant pissnödig oavsett hur mycket jag kissar. Brukar gå i vågor det där. Hade den i slutet av sommaren också en sväng. Nåväl, det är väl inte så viktigt. Funderar på om jag ska ta ett kapitel till, eller om jag ska gå förbi Björn och kolla om det är dags att rulla mot hemmet. Är som sagt var hungrig. Vill även titta på film ikväll. Ett bra sätt att rensa tankarna, det behövs. Kanske tar ett kapitel till iaf, kommer nog kännas bra. Men först måste jag kissa. Ja, visst är det tentavecka på Universitetet. 

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards