Alla inlägg den 14 december 2008

Av Linus - 14 december 2008 23:55

Pga. allehanda orsaker har jag inte publicerat några blogginlägg de två senaste dagarna. Detta är självklart förkastligt. Jag skyller dock allt på externa omständigheter som jag inte kan rå för. Och lite på vädret.


Min helg kan sammanfattas så här:


- Mitt högra öga har varit på dåligt humör. I fredags började han vara grinig, och sen eskalerade det under kvällen för att sluta med att jag knappt kunda sova för att det gjorde så ont.. Under lördagen lugnade det dock ner sig, men han hade några attacker under kvällen/natten som var nästintill outhärdliga. Idag har det högra ögat inte gjort sig påmint alls, vilket är skönt. Annars hade jag kunnat bli orolig på riktigt.


- Den enda som kan vara sen till sin egen lunchbjudning är en spanjor. Jose i detta fall. Han kom hem kvart över ett, vi andra kom dit ett som avtalat.


- Vi vann vår korpenmatch.


- Svea har införskattat en julgran (äkta) som är på väg att pyntas.


Och sist men inte minst, i och med att ni inte har fått något klipp på tre dagar får ni ett helt avsnitt från Sunes Jul. Njut, det här är bra TV mina vänner!


Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards