Alla inlägg den 8 december 2008

Av Linus - 8 december 2008 23:53

Då var Läkarn hemma igen. Slut på lugnheten.. Men men, det ska väl gå bra det med.


Imorgon skall jag vara moderator på ett seminarie/lunchevent. Jag kan inte påstå att jag känner mig förbered. Men men, det ska väl gå bra det med.


Mina julklappsinköp ligger långt borta för tillfället. Vet inte vad jag ska köpa till nån. Var tvungen att författa ihop en önskelista igår, den blev inte mycket att hänga i julgranen. Men men, det ska väl gå bra det med.


Dagens YouTube-klipp är Gunther. Men men, hoppas ni kan acceptera det med.

Av Linus - 8 december 2008 13:02

Hittade dagens nyhet på IcelandReview precis:


Sale of Condoms Dropping in Iceland 

The sale of Durex condoms has dropped by 25 percent in the two months since the Icelandic banking system collapsed. This development is not consistent with sales in other countries, where sales have increased following the economic crisis.

 

According to Ásgeir Sveinsson, divisional manager at Halldór Jónsson ehf. which imports Durex condoms, the reason for this drop in sales is partly because the price of condoms has risen, Fréttabladid reports. The current retail price in Iceland of a packet of 12 Durex condoms is almost ISK 2,000 (USD 13, EUR 11).

 

Some suggest that the increase in price of condoms is causing Icelanders to enjoy the intimate company of their significant others instead of straying outside their homes for bedroom fun.

 

Dom har det fan tungt nu våra isländska vänner..

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards