Alla inlägg den 9 december 2008

Av Linus - 9 december 2008 23:58

Mina vänner, föräldrar, syskon, farföräldrar, ovänner, ragg och annat löst pack som läser den här bloggen, jag har en nyhet att delge!


Mellan den 19 januari och 27 mars 2009 kommer jag praktisera på Apple i Stockholm, på deras markandsföringsavdelning (ska jag vara ärlig så består den av en person i dagsläget, men ändå. Vi blir ju som en avdelning när jag också kommer dit). Kommer bli spännande som tusan! Och mest troligt kommer jag stämma mig själv för varumärkesintrång om två månader för att jag har ovanstående bild på min blogg. Men det får man ta! Ska iaf bli väldigt spännande att få jobba med ett sånt företag och ett sånt varumärke. Om än bara för tio veckor!


Detta tycker jag vi firar med ett litet klipp från Sunes jul. Den bästa julkalendern någonsin. Men att barn är dess primära målgrupp känns lite konstigt när man ser det så här i efterhand. Skulle ändå va kul att åka lite pulka

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards