Alla inlägg den 2 december 2008

Av Linus - 2 december 2008 23:29

Idag har jag varit hos tandläkaren, för första gången sen 2005. Det var Marina som lurade dit mig, hon pluggar till tandläkare. Hon har försökt locka mig i snart ett år tid nu, och till slut gav jag med mig med löftet om att undersökningen skulle vara gratis. Det var den också. Men den innebar ett antal väldigt otrevliga röntegenbilder samt upptäckten av två visdomständer, varav en måste tas bort. Det kommer kosta 1000 spänn. Jippie.. Blev jävligt gratis det där..


Sen kan jag meddela alla som tycker att det är så mysigt med Coca Cola-reklamerna nu i juletider (och att man kommer i julstämming av dem) att ni kan tacka Julmusten för detta. Utan den skulle inte försäljningen av Coca Cola gå ner runt jul, och således skulle inte Coca Cola känna sig tvugna att köra sin massiva reklamkampanjer i December. Så drick julmust till ni storknar, då kommer reklamerna att fortgå


Appropå jul, åt julbord i lördags. Är fortfarande mätt.. Iaf lite


Och appropå jul igen, jag är väldigt bra som deltagare när det vankas julpyssel. Jag tar på mig rollen som stämmningshöjare. Så behöver ni en sån, bara att höra av er. Men förvänta er inte att jag pysslar!


Och sist men inte minst, en julsång är väl också på sin plats. Lyssna och njut!

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards