Alla inlägg den 10 december 2008

Av Linus - 10 december 2008 23:45

För ett år sedan tog jag ovanstående bild. Och den publicerades också då på min Islandsblogg. Lite sjukt det där. Kan faktiskt komma ihåg den där promenaden som kortet togs på. Hade pluggat hela dagen och höll på att nli tokih av det. Behövde komma ut och ta lite luft helt enkelt. Det var en fin kväll. Kallt och klart väder. Ingen dimma eller något regn som störde sikten. Var nere vid fjorden bland annat och kommer ihåg att man såg ljusen borta från Akranes till och med, då är det bra sikt kan jag meddela er som inte har varit där. Var säkert lite fundersam över vad som skulle hända med mig och mitt liv när jag kom hem igen. Hade ju som det ganska bra där borta ändå, det måste man säga.


Nu ett år senare funderar jag också vad som kommer hända med mig och mitt liv. Vad vill jag, och vad vill jag inte. Vad är det som egentligen lockar?


Well, vi kör lite Hipp Hipp på det.

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards