Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linus - 21 november 2008 15:12

Diket ger mig alltid prestationsångest när han kommenterar mina inlägg.. När han säger att nåt är bra i något inlägg hänger jag upp mig på att jag kanske borde skriva något om det, och då låser det sig totalt. Ungefär så här har mina tankegångar gått:


"Happ, hur ska jag kunna gå vidare nu då.. Ska jag vinkla det så? Eller så? Eller ska jag prata om det här istället? Näe, det kommer ju inte va roligt att läsa. Hur kan du tänka så Linus, knäppgök. Är väl klart folk inte bryr sig om det. Kanske skulle skriva om det där då. Eller näe, det skulle bli för chockartat. För fan, är ju inget jag bara kan släppa så där. Näe, det skiter vi i. Jahaja, då var vi tillbaka på ruta ett då.."


Men det är kul att folk kommenterar, det tycker jag faktiskt. Men ibland får jag svårigheter att leverera, så kan det bli


Nu drar jag till Östersund över helgen. Besök av bror med flickvän och tillhörande barn står på schemat. Ingen rast och ingen ro i en stressad students liv, så är det.

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards