Alla inlägg den 3 november 2008

Av Linus - 3 november 2008 23:40

Ja, då var det tenta imorgon ja. Hur har då plugget gått? Jovars, tackar som frågar. Har inte gått så mycket alls faktiskt. Jasså? Hur kan det komma sig? Ptjaa, har som inte riktigt haft någon motivation. Men vad säger du pojk, hur kan du inte va motiverad? Men jag tycker som att jag kan det så bra ändå..


Imorgon får vi se vem som har rätt, lata Linus eller duktiga Linus..


Annars pågick det en intressant debatt här i kollektivet för en stund sen. Det var om killar kan anses som söta. På ja-sidan fanns jag och Hingsten (eller var det Svinet han skulle kallas?) mot Storprinsen som starkt argumentarde för Nej. Hans huvudargument var att han inte visst om någon söt kille alls.


Det vet däremot jag. En kille som är söt är ju faktiskt undertecknad. Måste nog klassificera mig som väldigt söt till och med. Lite gosig så där med lite skägg (Har jag börjat få mer skäggväxt? Tycker alltid jag är skäggig nuförtiden..) och en mysig mjuk mage. Söt som få. Och jag är ju kille, och jag är söt. Därför kan alltså killar vara söta. Sådetså!


Och en drunknad bäver? Näe, nån sån vet jag inget om.

Av Linus - 3 november 2008 15:21

Sitter i lärarhuset med Jonas och pluggar. Får lite flashbacks till uppsatsarbetet i våras. Bland annat återupptog vi diskussionen från i våras hur mycket man skulle vilja ha betalt för att hoppa från tredje våningen och ner på läktaren som står i ljusgården. Vi kommer inte ihåg vilka summor det var vi pratade om, men jag är av åsikten att jag skulle kunna göra det för en tillräckligt hög summa, Jonas vill inte göra det då han tror han skulle dö..


However, något som ofta inträffar när man befinner sig i det här huset är att någon sätter sig vid flygeln nere i ljusgården och drar igång en rejäl konsert. Så sker för tillfället. Måste säga att han är riktigt duktig, kan inte ursilja vad han spelar. Men fint är det iaf. Och han bär även svartrock.

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards