Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

230 vänner och en bra dag

Av Linus - 27 februari 2008 00:28

Mannen här ovan skulle ta oss längre i Eurovision Song Contest än vad den där dansbandaren skulle göra. Jag lovar! Inget snack om saken! Så när ni ser detta ansikte i TV-rutan på lördag, ring och rösta för fanken! Speciellt om han framför något med Pet Shop Boys..


När jag vaknade imorse var det inte mycket som tydde på att det skulle bli en bra dag. Jag var pissnödig som få, gruset i ögonen var jämförbart med en mindre slagghög och till råga på allt badade rummet i ljus (jag har varken persienner eller gardiner i mitt rum..). Dessutom kände jag mig på allmänt dåligt humör då jag kom på hur mycket saker jag har att göra. Men det visade sig bli en väldigt bra dag till slut. Jag har fått mycket gjort, varit kreativ samt att ett par härliga besked nådde mina öron. Skoldagen avslutades med After Work öl och mat på Origo med Snyggingen. Det är härligt med såna här fina dagar!


Sen har jag 230 vänner på Facebook. Det är ändå lite småstört. Känner jag verkligen så mycket folk? Troligtvis inte... Dom där vännerlistorna brukar ofta inkludera några vänners kusiners sysslingar, eller liknande. Men likväl, många människor är det. Och jag måste ju erkänna att jag vet vilka samtliga är, och jag skulle nog hälsa på alla om jag träffade dem. Kanske har lite att göra med just det faktum att man är om vänner på Facebooks å ska man hälsa på varandra, annars får man typ säga upp bekantskapen... Eller något.. Har iaf gjort en lite ovetenskaplig undersökning (jag har med andra ord inte kollat detta gentemot alla mina vänner, kanske max tio) och kommit fram till att den jag har mest gemensamma vänner med är Diket. Vi landar på 59 stycken. Är ändå rätt bra jobbat av oss.


Och sen undrar jag vem som är Chefen i kommentarerna? Är det nån som vill vara med på smeknamnslistan kanske? Eller någon som är missnöjd med sitt givna smeknamn? =)

 
 
Ingen bild

VD:n

27 februari 2008 07:13

Chefen är bara en av mina anställda.

 
Ingen bild

Diket

27 februari 2008 10:52

Sedär kompis, 59 vänner, frågan är om alla dessa är sådana som du lärt känna genom mig, lär väl vara så.. ;-)
Afterwork det förtjänade du, även fast du dissade mitt erbjudande om spinningen i måndags. Förresten, vilka fina bilder du mailade till Flipflopp, haha, det var riktigt kul det där. Blir det en favorit i repris i maj??

 
Jojo

Jojo

27 februari 2008 15:26

HAHAha, jag och Flipfloppen hade 113 gemensamma vänner. Klå den om du kan:) Har även ny mobil nu!!!

http://jojo85.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 23 mars 2009 19:46

Jag måste faktiskt säga att jag tycker lite synd om er som följer den här bloggen med en förhoppning att få läsa något läsvärt (om det nu finns någon som läser den av den anledningen). Ska jag vara ärlig är väl det senaste läsvärda inlägget producera...

Av Linus - 18 mars 2009 22:58

Efter jobbet i måndags gick jag inte som vanligt direkt till T-centralen för tunnelbanan hem utan tog istället riktning mot nedre delen av Kungsgatan. Detta då jag tänkte hämta ut min vid det här laget beryktade mobiltelefon som låg i säkra händer på...

Av Linus - 16 mars 2009 20:48

Tro det eller ej, men min mobil (även kallad mobilhelvetet) har återuppstått från de döda. Senast ni hörde något om honom hade jag ju allvarliga funderingar på att låta honom vandra vidare för gott. Men efter ett par goda nätters sömn, samt lokaliser...

Av Linus - 15 mars 2009 23:30

Egentligen borde ju herr Måns vunnit igår. Denna åsikt är absolut inte färgad av någon yttre eller inre omständighet. Utan bara utifrån att den låter rockar fett! Men svenska folket höll inte med..   Sen så höll ju inte mitt tips om EMD heller, men d...

Av Linus - 12 mars 2009 07:51

Hej mina vänner!   Ja, nu var det ju ett tag sedan jag ärade er med ett inlägg. Som vanligt har jag ingen bra förklaring, så vi skippar det helt. Sen sist har jag iaf hunnit med en sväng till Göteborg, badat extrem bastu samt besökt Vasamuseet med Lö...

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards