Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Linus - 25 februari 2008 23:34

Det finns olika gyllene recept att vinna Eurovision Song Contest på. Ett är att skicka en fantatisk jesusälskare som är fångad av någon typ av vind. En annan är att skicka en transsexuell israeliska som är divig. Ett tredje sätt är att vara hårdrockare med platåskor och latexdräkter. Ett sätt som defintivit inte är lika lyckat är att skicka två isländska "modeorakel" som sjunger lite falskt... Det är vad Island satsar på i år. Lycka till! Jag har sagt det förut, och jag säger det igen, ska Island kunna vinna så är det bara Páll Óskar som gäller! Iofs kanske vi inte ska säga något som funderar på att skicka en dansbandssångare som sjunger om hur mycket han älskar Europa...


Nåväl, tycker det är spännande att se att de två inlägg på denna blogg som har genererat mest kommentarer handlar om min lillasysters SMS-vanor och att jag var oinspirerad till att blogga. Ett kombinerat inlägg om dessa två ämnen kanske skulle fixa en kommentarsstorm... Får se om jag kanske testar det.


Helgen har varit bra, tackar som frågar. Diket höll i sin födelsedagsfest i lördags och han firade det tidsenligt med att samtala lite med Ulrik den senare delen av kvällen.. Jag å andra sidan gick på Corona!


Idag har jag börjat en ny kurs, Marketing Ethics. Introduktionsföreläsningen var kanske i sömnigaste laget, men vi fick i uppdrag att titta på en film tills imorgon, och jag tycker ni kan kolla in den också. Riktigt sevärd faktiskt. Iofs är den 20 minuter lång, men handlar om vårt härliga konsumtionssamhälle..  Här har ni den!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards