Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Linus - 16 februari 2009 22:01

Upptäckte nyss att jag har blivit utmanad, och gladeligen så ger jag mitt bidrag till detta trevliga påfund.. Utmaningen är att man skall öppna mapp nummer 6 bland ens bilder, och där välja bild nummer 6 och berätta om den.


Resultatet blev ovanstånde bild.


Det är Joel. Datumet är 29/12 -03, och vi är hemma hos Jonas. Bilderna tidigare i albumet indikerar att det är svinkallt ute. Vad Joel håller på med är väldigt oklart. Kanske försöker han äta upp den där blå grejen som man använder för att träna upp sina handleder. Eller så är han bara Joel. Vilket som är det iaf konstigt.


Annars har jag haft en väldigt trevlig helg


Sist men inte minst, min trichotillomani börjar bli lite allvarligare (om ni inte vet vad jag pratar om får ni uppdatera er genom att läsa igenom min blogg grundligt). Jag har nämligen ett visst ställe på min vänstra kind som aldrig får ha sina skäggstrån kvar. Det är inte så snyggt, och det försvårar ett eventuellt försök att skaffa mig ett skägg. Vilket kanske också är bra, för jag vill ju egentligen inte ha skägg. Jaja, då vet ni lite mer om mitt psykiska tillstånd för tillfället, jag bjuder


Annars är det bra, tackar som frågar


Och en semla skulle va gott


Och man kanske skulle utmana någon också? Okej då, jag utmanar Stor Prinsen, Språkgränds kollektivet, Hingsten samt Piotr

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards