Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Linus - 11 februari 2009 23:33

Mitt arbete på fruktföretaget innebär en del resor runt om i Svea rike. Detta då alla återförsäljare och liknande faktiskt inte befinner sig i Stockholm, utan finns ute i landet. Jag vet, det är sjukt. Men likväl sant.


Idag har det varit en sån resdag. Jag, Lina (min handledare) samt Robert (ansvarig för APR (Apple Premium Resellers) i Sverige) har varit i Linköping på "uppdrag". Detta "uppdrag" gick bra, och det var ett väldigt nyttigt besök för oss alla. Vi fick se det vi ville, och jag lärde mig en hel del. Även korta besök i Norrköping och Södertälje låg på agendan. 


Transportmedlet denna dag var bil, vilket innebar ca fyra timmar i bil tillsammans. Och åker man bil med varandra i fyra timmar så lär man sig en hel del om varandra, speciellt då Robert är en av deltagarna. Han kanske inte lär sig mycket om de andra han, men alla lär sig väldigt mycket om honom. Han kan det här med att hålla låda om vi säger så.. Men självklart pratade vi inte bara om oss själva, även en del "hemligheter" gick vi självklart igenom. Dessa kan jag ju dock inte delge er, som jag har sagt tidigare.. Men jag kan iag berätta vem som kommer bli årets vinnare i melodifestivalen. Enligt en säker källa är det inga mindre än EMD! En riktig dunderhit skall det vara! Och kom ihåg var ni läste det först.. Sen kan jag berätta att den första iPhone prototypen var grå, om ni inte visste det sedan tidigare


Imorgon står besök i Uppsala på tur, det är mycket nu

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards