Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Linus - 6 februari 2009 14:29

På fredagar blir det lite fart även här i fruktfabriken. Folk blir som förbytta, och springer omkring med ett leende på läpparna och är allmänt spralliga. Dessutom bjöds det på frukost imorse, dagen till ära. Gott som tusan är var det!


Förmiddagen var iaf produktiv från min sida, men nu efter lunch så har arbetsinsatsen stannat av.. Satt på toa i en kvart och läste tidningen för en stund sen, och nu sitter jag och skriver det här..


Well well, snart bär det av mot hemtrakterna, kommer bli nice! Och nästa fredag så är det afterwork öl med hela kontoret. Jonathan (en av mina kollegor) tyckte jag skulle visa upp att jag är en riktig norrlänning då.. 


Vidare hittade jag nyss ett nytt nummer på min mobil.. Kontakten har namnet "Han vet Vad Han Gör", och nummret går till en viss Bo Jonathan Richard Sjövik på Gryningsvägen i Ersmark. Vad faan har jag lyckats med nu då? Har ett vagt minne av det här från Uniadenbanketten, men kan inte alls komma ihåg vad han är så bra på, eller vem det är för den delen..


Nej, nu måste jag jobba lite.


PS. Bilden är från kontoret, och det är min arbetsplats ni ser. DS

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards