Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Linus - 16 juni 2008 23:53

Nu hade jag precis skrivit ett jättebra inlägg. Vad händer? Jo, jag trycker på fel knapp och allt försvinner. Grattis Linus, det var bra gjort.


Men kontentan var typ vad ska jag göra av min sommar. Ni får gärna komma med förslag och idéer, som begränsas av att de skall utföras på kvällstid i närheten av Umeå. Väldigt mycket att jobba med...


Annars så började jag jobba på riktigt idag. Dåligt med turister, dvs inga roliga historier om dom jag kan dra. Istället roade jag mig främst med att titta på ganska gigantiska laxar, drack kaffe, gick runt på byggarbetsplatsen vid dammen i hjälm och reflexväst och kände mig allmänt häftig, läste årets nya broschyrer samt åt hundmat då jag hade glömt att inhandla lunch. En helt vanlig dag på Stornorrfors kraftverk helt enkelt. Och det var förövrigt bra fart på produktionen idag, låg på runt 560 MW. Vatten är ingen trång sektor i år, som vi brukar säga i branschen.


PS. Bilden hade en innebörd i de försvunna inlägget. DS 

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards