Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Linus - 27 juli 2008 19:08

Idag gjorde jag det. Jag tog ett avgörande beslut. Det har legat och grott hos mig ett bra tag nu. Har funderat på för- och nackdelarna intill oändlighet. Jag borde kanske inte göra det tycker en del av mig.Det gör ju så ont. Och får man egentligen ut något gott av det i slutändan? Tveksamt. Men likväl vill en del av mig verkligen göra det. Det kommer ju kännas så bra när det väl är avklarat. Kommer vara som en sten som faller från mitt bröst. Så ja, jag gjorde det. Jag tog beslutet att fullfölja min plan. Ikväll skulle det ske. De nödvändiga förberedelserna tog vid, och så för en timme sen var jag redo. Nu skulle det ske.


Sen när jag satt där ångrade jag mig kanske. Vad fan är det här? Vad håller jag på med? Det kommer ju göra sanslöst ont.. Och vad ska jag som sagt var få ut av det hela? Oklart.. Men jag kunde ju inte backa ut nu, så jag sa "Okej, kör"


Nu känns det rätt bra när det är över. Det gjorde ont, visst. Men överkomligt. Och fint blev det.


Jag har alltså vaxat min håriga rygg ikväll!


PS. Jag gillar Magnus bild, det är faktiskt jag som sitter där ute till vänster och filosoferar. DS

Presentation

Omröstning

Bör denna blogg leva kvar eller har den spelat ut sitt sista halvironiska kort?
 Lägg ner!
 Neju, kör på som förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards